Позитивні результати першого півріччя для марки Volkswagen в світі
У зазначений період продовжена успішна кампанія з розширення сегмента SUV та вирос операційний прибуток разом з рентабельністю.
Одним з основних факторів, що сприяли позитивному результату, стало продовження успішного розвитку марки в сегменті SUV. Модель Tiguan стала лідером світових продажів, а в другому кварталі було успішно виведено на ринок нове покоління флагманської моделі Touareg.
Протягом одного року Volkswagen вдалося збільшити частку SUV в своїх світових продажах з 13% в першому півріччі 2017 року до нинішнього показника 18%. Особливо значне зростання відзначено в Європі, де відсоток SUV за рік збільшився з 17% до 25%. У Північній Америці сегмент виріс практично в чотири рази - з 10% до 38%.
За період з січня по червень виручка від продажів досягла 42.7 млрд євро, що на 8% вище показників аналогічного періоду попереднього року. Причиною зростання в основному є значне збільшення обсягу продажів. Встановлено новий рекорд реалізованих за півріччя автомобілів: клієнтам було передано 3.12 млн автомобілів.