Комп'ютерне моделювання в процесі розробки Volkswagen I.D. R Pikes Peak
Розробка і розрахунки нового гоночного електромобіля велися з використанням комп'ютерного моделювання (CAE). Інженерам вдалося досягти ідеального поєднання легкості і міцності конструкції.
Методи комп'ютерного моделювання (CAE) спрямовані на вирішення головного завдання: деталь повинна мати мінімальну вагу і при цьому легко справлятися з навантаженнями, що виникають під час гонки. Відповідні розрахунки були виконані при використанні методу скінченних елементів (FEM): фахівці розділили складну конструкцію гоночного автомобіля на безліч невеликих деталей з прогнозованою поведінкою.
При вдосконаленні аеродинаміки I.D. R Pikes Peak використовувалися методи гідродинамічного моделювання (CFD, одного з методів комп'ютерного моделювання). Спеціальна програма розраховувала вплив навіть самих незначних змін в конструкції і налаштуваннях кузова і спойлерів боліда I.D. R Pikes Peak на коефіцієнт аеродинамічного опору, притискну силу і вхідний потік охолоджувачів. «Подібним чином ми змоделювали сотні різних конфігурацій і тільки після цього відчули модель в масштабі 1:2 в аеродинамічній трубі», - зазначає керівник відділу розрахунків та моделювання Volkswagen Motorsport, доктор Бенджамін Аренхольц (Benjamin Ahrenholz)
Момент виїзду електромобіля I.D. R Pikes Peak на реальну трасу перед першим тестовим заїздом став яскравою подією для керівника відділу розрахунків та моделювання Volkswagen Motorsport і його команди.